Публічний звіт директора
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Публічний звіт директора..... Червень 2009 року ..... " …Усе мистецтво управління полягає у мистецтві бути чесним. "
Педагоги школи безперервно підвищують свій професійний рівень за допомогою: педагогічних рад,засідань МШМО та МО,районних та обласних теоретичних і практичних семінарів,засідань районних МО, інтернет-ресурсів. Професійне зростання вчителів школи Педагогічні кадри Категорії
Звання
Протягом року працювало 7 МШМО, було проведено по 4 засідання на базі нашої школи, Лисогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 і Тарасівського НВК. Усі засідання було проведено якісно, проведено відкриті уроки та позакласні заходи, форми засідань – круглі столи, презентації досвіду, дидактична скарбниця, аукціон тощо. На базі нашої школи проведено в цьому навчальному році 2 районних семінари(учителів історії – Лемешко, Шрам; учителів музики - Бабич Л.В) Вчитель Адабір Л.В. брала участь у районному етапі конкурсу «Вчитель року – 2008», де посіла ІІІ місце. Вчитель Платонова Н.В. і Адабір Л.В. брали участь у обласному конкурсі позакласних заходів, присвячених Т.Г. Шевченку. Бібліотекар Цимбаленко Н.В. брала участь в обласному конкурсі бібліотекарів. Мілова В.В. керувала роботою творчої майстерні вчителів зарубіжної літератури району. Талпа С.В. – керувала роботою районного методичного об'єднання вчителів англійської мови. Вчителі Базалук В.О., Лемешко Н.В., Мілова В.В. упроваджують мультимедійні технології, використовують на своїх уроках комп'ютери, мультимедійний проектор. Саме за такими технологіями – майбутнє школи. Але, на жаль, матеріальна база школи ще не дозволяє перейти повністю на такі технології. Тому поки що більшість вчителів працює за різними освітніми технологіями – проектна технологія, технологія організації групової навчальної діяльності, навчання як дослідження. Сподіваємося, що покращення матеріальної бази школи ( наявність другого комп'ютерного класу, достатньої кількості проекторів, мультимедійних дошок), методичного забезпечення (навчальних комп'ютерних програм, комп'ютерних підручників) при якісній роботі педагогічних кадрів дасть змогу розширити спектр дії інформаційних технологій. Вже другий рік як у нашій школі створений WEB-сайт, який не тільки презентує нашу школу, але являється творчою лабораторією для вчителів, активізує життя школи, й одночасно являється високотехнологічним інструментом саморозвитку шкільного співтовариства ..... ..... Технічне оснащення Якість освіти у навчальному закладі забезпечується поєднанням різних способів, методів і технологій навчання. Цей навчальний рік закінчили школу з високим рівнем навченості -24 учні. У листопаді проведено І (шкільний етап) предметних олімпіад, в якому взяли участь 134 учні, 26 з них стали переможцями та захищали честь школи на ІІ (районному етапі). Переможцями районної олімпіади з трудового навчання стали учні 9-А класу Вдов Петро і 11 класу Кузьменко М. (вч. Саєнко О.Б.). Вони були учасниками ІІІ (обласного) етапу, увійшли в десятку кращих. Призерами районних олімпіад стали чотири учні – Луцький Д. з англ. мови (вч. Талпа С.В.), Олефіренко Ю. і Саєнко А. з біології (вч. Базалук В.О.), Коробай А. з хімії (вч. Лощевська Л.М.). Три учні нашої школи є учасниками МАН: Ганув Д., випускник 11 класу – секція «Математика», під керівництвом вчителя математики Зідрашко Т.М., виконав дослідницьку роботу та успішно захистив її. Учениця 9-б класу Кузіна А. успішно пройшла конкурсний відбір до МАН на секцію «Історія», вже виконала наукову роботу під керівництвом вчителя історії Лемешко Н.В. і буде захищати її в наступному навчальному році. Учень 9- а класу Шевченко А. успішно пройшов конкурсний відбір до МАН на секцію «Образотворче мистецтво», готується під керівництвом вч. Шрама О.Л. до виконання дослідницької роботи. 10 учнів були учасниками Всеукраїнського конкурсу «Левеня» з природознавства, 10 – конкурсу «Кенгуру» з математики, отримали почесні дипломи учасників. ..... Педагогічний колектив школи вживає заходів по подоланню другорічництва, результатом роботи є відсутність залишених на повторний курс навчання в цьому навчальному році. Одним з основних показників роботи школи є результати проведення ЗНО (попередні результати задовільні, чекаємо рез-тів ЗНО з укр..мови та хімії) та державної підсумкової атестації. ..... В освітній установі склалася система по створенню умов, що забезпечують якісну організацію і проведення державної підсумкової атестації випускників, дотримуються всі процедурні питання, створена нормативно-правова база. Підсумкова атестація проводиться за затвердженим планом. Розклад іспитів складається з урахуванням санітарно-гігієнічних вимог і норм. Атестаційні комісії затверджуються директором школи. У школі розроблені і діють локальні акти, що регламентують підсумкову атестацію в школі. Щорічно до підсумкової атестації допускається 100% учнів випускних 9-х і 11-х році Аналіз виховної роботи . ..... Серйозне відношення приділяється виховному процесу в школі. Адже, визначення ефективності виховного процесу відноситься до числа найбільш складних педагогічних проблем, вирішити які можна за допомогою створення системи виховної роботи.
Із символами школи Ви зможете познайомитися докладно на сторінках нашого сайту. Більшість завдань і цілей на протязі навчального року реалізовувалося по єдиному загально шкільному плану; на основі якого були складені плани виховної роботи класних керівників; керівників гуртків, керівників центрів учнівського самоврядування. В цьому навчальному році було затверджено 18 планів класних керівників, 4 плани шкільних гуртків, 2 плани спортивних секцій. На громадських засадах вже півроку працює по вихідних днях Інтернет-клуб (вч. Бабич, кр. гуртка Архилюк) Плани виховної роботи складалися на основі цілей і завдань в нормативно-правових актах: Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Державній національній програмі «Освіта»: Україна XXI ст..», «Концепції виховання. Національної доктрини розвитку освіти, тощо. Організовано розпочався навчальний рік знаменний для нашої школи тим, що вона святкувала своє 70-річчя з дня заснування та 30-ти річчя відкриття нового корпусу Лисогірської ЗОШ І-ІII ст. №1 У минулому навчальному році працювали в школі 4 шкільні гуртки: краєзнавчий, квітникарства, цифрові технології, вокальний, 2 секції - волейбольна та настільного тенісу; наші учні відвідують гуртки від Софіївської школи мистецтв (драматичний, хореографічний). Члени гуртків були активними учасниками загально шкільних свят та районних конкурсів «Балки Миколаївщини», обласних та районних конкурсів малюнків «Моя сімя». Драматичний гурток прийняв участь у конкурсі інсценізації творів О.Довженка, краєзнавчим гуртком проводилася краєзнавчо-пошукова робота і подавалися матеріали в райдержадміністрацію та обладміністрацію, присвячені пам'яті жертв Голодомору 1932 1933р.р. та політичних репресій. Виховувати особистість неможливо без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування. Згідно з цим в нашій школі продовжує працювати Рада учнівського самоврядування, вибори проводилися на загальношкільніи конференції, де були присутні представники від кожного класу. У цьому році була затверджено назву дитячої організації «Сузір'я», на урочистій загальношкільній лінійці учні познайомились із прапором, гербом, гімном школи. Очолює учнівське самоврядування командир школи Корня Н. та заступник командира Вахненко М. Продовжують працювати центри самоврядування: навчальний, дисципліни та порядку, суспільно-корисний, культурно-масовий, інформаційний. Учні із задоволенням беруть участь у роботі учнівського самоврядування. А спонукає їх до дієвості конкурс «Клас року», який проводиться в школі щороку і став традицією. Цього року призові місця посіли класні колективи:
Слід також відмітити класні колективи 4-6 кл. (класний керівник Сидоренко Н.М.), 5-а кл. (класний керівник Адабір Л.В.), 6-6 кл класний керівник Платонова Н.В., 5-6 кл. (класний керівник Битко А.І.), які протягом року посідали II , III місця в конкурсі. В роботі самоврядування приймали активну участь такі учні: 5-а кл. Кавунова, Плигачов О., Мугельницька Т. 6-а кл. Карвацький С, Кузьменко А., Араме Н. 6-б кл. Бойко І., Ганув Д. 8-а кл. Сіліонова В., Олефіренко Ю., Плигачов Ж. 8-б кл. Малашевич О., Бушинська К., Лаврук Ж. 9-а кл. Луцький Д., Битко Д. 9-б кл. Велічутін Я., 11 кл. Корня Н., Вахненко М., Коров'якова А., Коробейко Н. Найактивніших учнів та класні колективи було нагороджено на загальношкільніи лінійці грамотами. Як висновок всі позитивні напрацювання та недоліки у виховному процесі будуть узагальнені і систематизовані при плануванні роботи учнівського самоврядування у наступному навчальному році та організації навчально-виховного процесу по школі в цілому. В цілях підвищення рівня професійної компетентності педагогічних кадрів в школі є дієвим м/о класних керівників, що ділиться на 2 групи: м/о вчителів початкових класів та м/о класних керівників 5-11 класів. В цьому році м/о класних керівників працювало над проблемою «Виховання людяності, гуманізму, доброзичливості, свідомої дисципліни учнів та культури спілкування». Важливе і значне місце в системі м/о займали семінари творчого характеру та семінари-практикуми. На базі нашої школи було проведено РМК школу управлінської діяльності для заступників з виховної роботи, де вивчалася робота класного керівника (методична і виховна). Наш педагогічний колектив підготував і показав засідання м/о класних керівників у формі семінару - практикуму «Робота класного керівника з обдарованими учнями та розкриття творчих здібностей». Відкриту класну годину у 8-6 класі «Для чого цьому світу ти?» (класний керівник Царан Л.В.). Робота м/о кл. керівників проводилась згідно плану, будувалась з урахуванням реалізації шкільних проблем, досягнення у педагогіці та психології та психології, інноваційних технологій. Через м/о здійснювалося ознайомлення з передовим педагогічним досвідом, методичною та дидактичною літературою, нормативними документами. М/о в цьому році розглянули такі питання: 1. Аналіз виховної роботи за минулий рік.
Входить в традицію проведення тематичних заходів на загально шкільних лінійках. Класними керівниками 1-4 класів були проведені відкриті тематичні лінійки та заходи: 2кл. До Дня гумору «Смійтесь на здоров'я», «У неділю на Великдень» (Поіцика К.В.) З кл. «Шануймо Кобзаря» (Румак Л.О.), День зустрічі птахів, «Дзвони Чорнобиля» 4-а кл. «В здоровому тілі - здоровий дух», «Ніхто не забутий (Топольницька А.В,) 4-6 кл. «Прилітайте птахи до рідного краю», «Збережемо природу», «Матуся рідненька» (Сидоренко Н.М.). 5 -а кл. «Афганістан і біль , і пам'ять» (Адабір Л.В.) 5-6 кл. «Жінки в історії України» (Битко А.І.) 6-а кл. «Мова калинова» (Цимбаленко Н.В.) 6-6 кл. «Кобзар в нашому домі» (Платонова Н.В.) 7-6 кл. «Тих днів не померкне слава» (Мілова В.В.) 8-а кл. «Бережіть здоров'я змолоду» (Зідрашко Т.М.) 8-6 кл. «Чорнобиль - гірка пам'ять» (Царан Л.В.) 9-а кл. «День матері» (Талпа С.В.) Аналізуючи проведені позакласні заходи можна сказати, що з кожним роком більшість позакласних заходів мають високий виховний зміст. За зразок проведення відкритих виховних заходів можна взяти проведені виховні заходи класними керівниками 5-а класу Адабір Л.В., 6-б класу Платоновою Н.В., 7-б кл. Міловою В.В., 8-б класу Царан Л.В., які відзначалися кропіткою підготовкою та глибокою виховною метою. М/о класних керівників слід більше приділяти уваги орієнтації підготовки до організації методичної роботи та плануванню. Керівнику м/о Адабір Л.В. продовжувати роботу над формуванням банку управлінської та навчально-методичної літератури по всім напрямкам виховної роботи школи. Велику увагу в школі педагогічний колектив приділяє увагу пропаганді здорового способу життя. Педколективом розроблена програма «Здоров'я» були підготовлені відеоматеріали по здоровому способу життя. Класним керівником 4-6 класу Сидоренко Н.М. проведено відкрита година спілкування «Шкідливі звички», вчителем з основ здоров'я Битко А.І. - відкритий урок «Продукти харчування», родинне свято «Тато, мама і я - спортивна сім'я» ( кл. керівник Топольницька А.В., вчитель фізкультури Фещенко Ю.М.). Психологом школи Маліченко О.О, проведено психологічний тренінг «Ми обираємо здоров'я» та міні-фестиваль «Здоров'ю скажемо - так, СНІДу - ні!» Учні школи брали участь у районному конкурсі бігбордів «Врятуй своє життя, доки не пізно!» З метою пропаганди здорового способу життя та запобігання дитячого травматизму в школі діють загони ЮІР та ДЮП. В цьому навчальному році на районному конкурсі - огляді команда ЮІР отримала II місце, команда ДЮП - четверте місце. Спільно з адміністрацією школи та піклувальною радою все більш якісно налагоджується співпраця з батьківським комітетом класів. Серйозної педагогічної й управлінської уваги вимагають діти, соціально-неадаптовані, учні, яким необхідна психолого-педагогічна допомога. Психолого - діагностична робота Відповідно до річного плану роботи школи у 2008 - 2009 н.р. та наказу № 16 від 08.10.2007р. « Про виконання заходів з подолання дитячої безпритульності та бездоглядності» проводилась профілактична робота з правопорушень серед учнів школи. З метою якісної організації НВП у навчальному закладі,тісного взаємозв'язку з батьківською громадськістю був створений єдиний колегіальний орган –Управлінська рада школи. Відповідним наказом (№13 від 05.10.2007р.) Однією з сструктурних одиниць новоствореного органу є комісія громадського контролю за виховним процесом у школі.Її робота була спланована таким чином: -рейди по громадських місцях;- відвідування неблагонадійних сімей; організація проведення лекцій щодо попередження правопорушень та пропаганди здорового способу життя.,відвідування виховних заходів;співпраця з органами місцевого самоврядування.. Завдяки тісній співпраці УР,педагогічного колективу,відділу освіти Первомайської РДА, роботу з учнями девіантної поведінки можна вважати задовільною(зменшилась кількість учнів,які стоять на в/ш обліку.
Основним в освітньому процесі є створення умов, сприятливих для зміцнення фізичного, морально-психічного здоров'я. Цьому відповідають режим організації освітнього процесу, педагогічні умови здоров'єзберігаючі технології, організація роботи з охорони здоров'я дітей і охороні праці педагогів. Ведеться профілактична і консультаційна робота з забезпечення захисту прав дітей, профілактики бездоглядності і правопорушень. Створюючи сприятливі умови для навчання і виховання, школа приділяє увагу організації харчування. У школі мається їдальня на 150 посадкових місць, а також необхідне технологічне устаткування. Усі необхідні вимоги до якості готування їжі, санітарному стану харчоблока, збереженню продуктів дотримуються. У школі охоплено організованим харчуванням учнів 276 учнів. Початкова школа харчується безкоштовно 136 дітей з пільговими категоріями , 140 учнів харчуються за батьківську плату. Стан здоров'я учнів - ключовий показник ефективності освітньої процесу, реалізованої освітньою установою. Динаміка захворюваності учнів , що навчаються (за останні роки) Захворювання 2008-2009 навчальний рік. Під час навчально - виховного процесу,на жаль,наявні 3 випадки дитячого травматизму,інші травми - побутові Відсутність різкої зміни динаміки погіршення здоров'я дітей визначає й обумовлює результативність цілісного освітнього процесу. Величезну роль у навчально-виховному процесі відіграє матеріально-технічне оснащення школи. Колектив школи приділяє серйозну увагу цьому питанню. За період 2008-2009років було зроблено наступне:
Хотів би відзначити роботу Управлінської ради школи, класні батьківські колективи, керівника фермерського господарства Довбню Ю.О., лісничого Врадіївського Держлісгоспу Шевченка М.В, які завжди були поряд зі мною, з педагогами школи при вирішенні багатьох питань, які виникали під час нашого шкільного життя. Які пріоритетні завдання школи, в моєму баченні, на 2009 - 2010 навчальний рік? Головне завдання:
Навчальна робота:
Виховна та соціальна- психологічна робота:
Методична робота:
Господарча діяльність:
Адміністративна діяльність:
Суспільно-громадська діяльність:
Закінчується навчальний рік, і я бажаю усім нам, педагогам, учням, батькам нових успіхів у всіляких проектах, що у нас буде дуже багато, приємних хвилин спілкування один з одним. Я хочу подякувати педагогів школи, батьків і учнів за те, що, незважаючи на деякі труднощі, ви залишаєтеся відданими школі. Якщо є мета, але за нею ніхто не йде, то про управління закладом годі й говорити.Тільки люди, об'єднані в команди, стаючи співавторами цілей, здатні втілити в плани реальність. Шановні батьки! Ми дякуємо Вас за ту допомогу, турботу про школу, сподіваємося на продовження співробітництва і взаєморозуміння. А своїх учнів ми хотіли б бачити людьми, що вміють цінувати прекрасне і добре, здатними трудитися на благо своєї родини, своєї школи, людьми, що вміють йти до своєї мети. Ми хочемо, щоб наші діти були конкурентоздатними, були так виховані й освічені, щоб змогли стати інтелектуальною елітою нашого села, області, країни. І я, як директор школи, з вами, шановні колеги та батьки, буду цього домагатися. Удачі нам усім!
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
про школу | історія школи | наші учні | наші випускники | наші вчителі | новини | фотогалерея | гостьова книга |
Як ви відноситеся до запровадження зовнішнього незалежного оцінювання? |
випадкове фото: |