Публічний звіт директора
 

Публічний звіт директора

..... Червень 2009 року .....

" …Усе мистецтво управління полягає у мистецтві бути чесним. "
Т. Джефферсон


..... Шановні колеги, батьки, запрошені!
..... Дозвольте познайомити Вас з основними напрямками діяльності школи за останній період і намітити перспективи розвитку на майбутній період 2009 -20010 н.р.
..... Основна діяльність школи була спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», а також керівних законодавчих актів і інструктивно-методичних документів.
..... У червні 2009 року школа №1 закінчує свій 52 навчальний рік. Сьогодні в школі навчається до 377 учнів у 18 класах. Протягом ряду років контингент школи залишається стабільним, не спостерігається різкого зниження кількості дітей, які навчаються в школі (380 чоловік у 2006-2007 навчальному році, 395 чоловік у 2007-2008 навчальному році, у 2008-2009 роках -385 ). Це свідчить про сприятливий настрій батьків на навчання дітей у нашій школі. Щорічно ми набираємо без проблем перші класи.


..... Мета і принципи освітнього процесу в школі.
..... - Школа будує свою освітню програму, виходячи із принципів саморозвитку учнів, підвищення їхньої особистої відповідальності за результати навчання, за життєві досягнення.
..... - У школі реалізується ідея створення не тільки освітнього, але комунікативного середовища, тобто простору для продуктивного спілкування і взаємодії, що поєднує дітей і дорослих, що дозволяють їм розвиватися і реалізовувати свої можливості.
..... - Освітні проекти і програми школи орієнтуються на формування навичок просування й успіху, як особистого, так і командного. В успішній школі навчаються і працюють успішні люди – і навпаки.
..... - Усім надаються рівні шанси, ми стоїмо на порозі профілізації школи Кожен учень може обрати свій власний освітній маршрут: проектну діяльність, освітні програми факультативних курсів, гуртків.
..... Система освіти
..... - Система освіти в школі складається з трьох освітніх рівнів :початкова школа - 4роки (з 6 -7 до 9-10 років); основна - 5 років(з 10 до14 -15 років); старша (з 15 до 17-18 років), з 1 по 8 клас діти навчаються за 12- річною програмою.
..... - Структура освіти на кожному рівні і навчальних планах побудовані на принципах постійно зростаючої складності навчальної діяльності по предметах і самостійності учня у виборі в освітньому процесі.
..... - На кожній сходинці забезпечується державний стандарт, а також дається теоретична і практична підготовка по дисциплінах навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров'я.
..... - Успішність проходження кожного рівня і виконання його освітніх задач гарантується школою тільки за умови усвідомленого і добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя.
..... - Початкова школа забезпечує становлення особистості дитини, її інтелектуальний, соціальний і фізичний розвиток. Пріоритетом у початкових класах школи є розвиваючі функції.
..... У поточному році викладалися факультативи: у 1-4 класах -«Мова і мислення». «Розвиток зв'язного мовлення», спецкурс «Логіка», факультатив з математики (1-4 кл.),
..... Основна школа дає базову освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує їх до вибору форм подальшого навчання, передпрофільного навчання.

Педагоги школи безперервно підвищують свій професійний рівень за допомогою: педагогічних рад,засідань МШМО та МО,районних та обласних теоретичних і практичних семінарів,засідань районних МО, інтернет-ресурсів.

Професійне зростання вчителів школи

Педагогічні кадри

Категорії

Роки
Вища категорія
перша
друга
спеціаліст
2006 - 2007
12
8
5
2
2007 - 2008
11
8
4
4
2008 –2009
11
9
3
5

Звання

Роки
Старший вчитель
Вчитель - методист
2006 - 2007
6
2
2007 - 2008
5
1
2008 –2009
5
1

Протягом року працювало 7 МШМО, було проведено по 4 засідання на базі нашої школи, Лисогірської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 і Тарасівського НВК. Усі засідання було проведено якісно, проведено відкриті уроки та позакласні заходи, форми засідань – круглі столи, презентації досвіду, дидактична скарбниця, аукціон тощо.

На базі нашої школи проведено в цьому навчальному році 2 районних семінари(учителів історії – Лемешко, Шрам; учителів музики - Бабич Л.В)

Вчитель Адабір Л.В. брала участь у районному етапі конкурсу «Вчитель року – 2008», де посіла ІІІ місце.

Вчитель Платонова Н.В. і Адабір Л.В. брали участь у обласному конкурсі позакласних заходів, присвячених Т.Г. Шевченку.

Бібліотекар Цимбаленко Н.В. брала участь в обласному конкурсі бібліотекарів.

Мілова В.В. керувала роботою творчої майстерні вчителів зарубіжної літератури району.

Талпа С.В. – керувала роботою районного методичного об'єднання вчителів англійської мови.

Вчителі Базалук В.О., Лемешко Н.В., Мілова В.В. упроваджують мультимедійні технології, використовують на своїх уроках комп'ютери, мультимедійний проектор. Саме за такими технологіями – майбутнє школи. Але, на жаль, матеріальна база школи ще не дозволяє перейти повністю на такі технології. Тому поки що більшість вчителів працює за різними освітніми технологіями – проектна технологія, технологія організації групової навчальної діяльності, навчання як дослідження. Сподіваємося, що покращення матеріальної бази школи ( наявність другого комп'ютерного класу, достатньої кількості проекторів, мультимедійних дошок), методичного забезпечення (навчальних комп'ютерних програм, комп'ютерних підручників) при якісній роботі педагогічних кадрів дасть змогу розширити спектр дії інформаційних технологій. Вже другий рік як у нашій школі створений WEB-сайт, який не тільки презентує нашу школу, але являється творчою лабораторією для вчителів, активізує життя школи, й одночасно являється високотехнологічним інструментом саморозвитку шкільного співтовариства

..... ..... Технічне оснащення
..... У загальноосвітній школі №1 є необхідне устаткування для використання інформаційно-комунікаційних технологій. У навчально-виховному процесі використовується:
..... - у комп'ютерному класі 8 персональних комп'ютерів (ІBM,ІntelPentіum4), локальна мережа; є можливість підключення швидкісного інтернету - клас підключений до Інтернету.
...... - у загальноосвітній установі є в наявності:
..... - 3 персональних комп'ютери (ІBM,ІntelPentіum2) в інформаційному залі бібліотеки, секретаря, кабінеті зарубіжної літератури, 2 персоналних ноутбуки
...... - використовується операційна система Windows XP;
..... - периферійне устаткування: 3 принтери (один персональний); ксерокс; 1 мультимедійний проектор;
..... - у навчально-виховному процесі не в повній мірі використовується навчальне програмне забезпечення: електронні підручники, мультимедійні енциклопедії.
..... Усі комп'ютери кабінету інформатики об'єднані в локальну мережу, персональні можуть використовувати систему Bluetooth . 30 % учителів школи володіють початковими інформаційними технологіями, але, на жаль, не вcі постійно використовують нові інформаційні технології у своїй роботі.
..... Колективом школи проводиться ефективна робота з удосконалювання освітнього процесу, підвищенню якості навченості школярів. Аналіз показав, що рівень навченості і якості навчальних досягнень складає по школі 62 %.
..... Аналіз результативності навчально-виховного процесу за 2007-2008 н.р.
..... Аналіз звітів про навчальні досягнення учнів початкових класів свідчить, що за рік атестувалися учні 2-4 – х класів. З 98 учнів 2-4 класів на високому рівні закінчили навчальний рік 15 учнів.

Якість освіти у навчальному закладі забезпечується поєднанням різних способів, методів і технологій навчання. Цей навчальний рік закінчили школу з високим рівнем навченості -24 учні.

У листопаді проведено І (шкільний етап) предметних олімпіад, в якому взяли участь 134 учні, 26 з них стали переможцями та захищали честь школи на ІІ (районному етапі). Переможцями районної олімпіади з трудового навчання стали учні 9-А класу Вдов Петро і 11 класу Кузьменко М. (вч. Саєнко О.Б.). Вони були учасниками ІІІ (обласного) етапу, увійшли в десятку кращих. Призерами районних олімпіад стали чотири учні – Луцький Д. з англ. мови (вч. Талпа С.В.), Олефіренко Ю. і Саєнко А. з біології (вч. Базалук В.О.), Коробай А. з хімії (вч. Лощевська Л.М.).

Три учні нашої школи є учасниками МАН: Ганув Д., випускник 11 класу – секція «Математика», під керівництвом вчителя математики Зідрашко Т.М., виконав дослідницьку роботу та успішно захистив її.

Учениця 9-б класу Кузіна А. успішно пройшла конкурсний відбір до МАН на секцію «Історія», вже виконала наукову роботу під керівництвом вчителя історії Лемешко Н.В. і буде захищати її в наступному навчальному році.

Учень 9- а класу Шевченко А. успішно пройшов конкурсний відбір до МАН на секцію «Образотворче мистецтво», готується під керівництвом вч. Шрама О.Л. до виконання дослідницької роботи.

10 учнів були учасниками Всеукраїнського конкурсу «Левеня» з природознавства, 10 – конкурсу «Кенгуру» з математики, отримали почесні дипломи учасників.

..... Педагогічний колектив школи вживає заходів по подоланню другорічництва, результатом роботи є відсутність залишених на повторний курс навчання в цьому навчальному році.
..... Школа забезпечена навчальною, учбово-методичною і художньою літературою. Школа має інформаційний бібліомедіацентр, що виконує роль бібліотеки (загальна кількість книг 20045 екземплярів, фонд підручників 5458 екземплярів) з читальним залом.

Одним з основних показників роботи школи є результати проведення ЗНО (попередні результати задовільні, чекаємо рез-тів ЗНО з укр..мови та хімії) та державної підсумкової атестації.
..... Більшість випускників 2007-2008р набрали прохідний бал для вступу у вищі навчальні заклади з того чи іншого предмета.

..... В освітній установі склалася система по створенню умов, що забезпечують якісну організацію і проведення державної підсумкової атестації випускників, дотримуються всі процедурні питання, створена нормативно-правова база. Підсумкова атестація проводиться за затвердженим планом. Розклад іспитів складається з урахуванням санітарно-гігієнічних вимог і норм. Атестаційні комісії затверджуються директором школи. У школі розроблені і діють локальні акти, що регламентують підсумкову атестацію в школі. Щорічно до підсумкової атестації допускається 100% учнів випускних 9-х і 11-х році
..... Досягнуті результати на підсумковій атестації, підтверджуються при надходженні в середні спеціальні і вищі навчальні заклади регіону. Це говорить про успішну соціальну адаптацію в новому освітньому просторі, про готовність, що навчаються до продовження утворення після школи.
..... Перед колективом школи стоїть задача удосконалення навчально-виховного процесу, поліпшення його якості, у зв'язку з переходом на нову форму проведення державної підсумкової атестації - ЗНО. Робота в даному напрямку буде вдосконалюватись на наступний навчальний рік.

Аналіз виховної роботи

. ..... Серйозне відношення приділяється виховному процесу в школі. Адже, визначення ефективності виховного процесу відноситься до числа найбільш складних педагогічних проблем, вирішити які можна за допомогою створення системи виховної роботи.
. Для цього теж потрібно і час і терпіння, і відповідна правова форма Сьогодні школа вирішує свої виховні завдання не в умовах благополуччя і морально-політичної єдності, а в умовах гострих конфліктів на соціальному та національному ґрунті, в обстановці масових політичних рухів. А виховна робота в закладах освіти забезпечує стабільний процес формування й прийняття учнями гуманістичних цінностей та зразків громадянської поведінки. В школі відбувається моральне становлення учнів, формування творчого мислення, відповідальності. Тому пріоритетами у виховній роботі нашої школи є:

  • реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;
  • залучення учнів до національної та світової культур;
  • збереження морального, фізичного психічного здоров'я учнів;
  • виховання патріотизму, громадських якостей особистості;
  • забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання з них життєвої компетентності.
  • З вересня 2007р. створено дитячу організацію «Сузір'я» з геральдикою,яка з кожним роком все більше розвиває свою діяльність,традиції

Із символами школи Ви зможете познайомитися докладно на сторінках нашого сайту.

Більшість завдань і цілей на протязі навчального року реалізовувалося по єдиному загально шкільному плану; на основі якого були складені плани виховної роботи класних керівників; керівників гуртків, керівників центрів учнівського самоврядування.

В цьому навчальному році було затверджено 18 планів класних керівників, 4 плани шкільних гуртків, 2 плани спортивних секцій. На громадських засадах вже півроку працює по вихідних днях Інтернет-клуб (вч. Бабич, кр. гуртка Архилюк)

Плани виховної роботи складалися на основі цілей і завдань в нормативно-правових актах: Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Державній національній програмі «Освіта»: Україна XXI ст..», «Концепції виховання. Національної доктрини розвитку освіти, тощо.

Організовано розпочався навчальний рік знаменний для нашої школи тим, що вона святкувала своє 70-річчя з дня заснування та 30-ти річчя відкриття нового корпусу Лисогірської ЗОШ І-ІII ст. №1

У минулому навчальному році працювали в школі 4 шкільні гуртки: краєзнавчий, квітникарства, цифрові технології, вокальний, 2 секції - волейбольна та настільного тенісу; наші учні відвідують гуртки від Софіївської школи мистецтв (драматичний, хореографічний).

Члени гуртків були активними учасниками загально шкільних свят та районних конкурсів «Балки Миколаївщини», обласних та районних конкурсів малюнків «Моя сімя». Драматичний гурток прийняв участь у конкурсі інсценізації творів О.Довженка, краєзнавчим гуртком проводилася краєзнавчо-пошукова робота і подавалися матеріали в райдержадміністрацію та обладміністрацію, присвячені пам'яті жертв Голодомору 1932 1933р.р. та політичних репресій.

Виховувати особистість неможливо без широкого залучення учнів до управління шкільними справами через діяльність в органах учнівського самоврядування. Згідно з цим в нашій школі продовжує працювати Рада учнівського самоврядування, вибори проводилися на загальношкільніи конференції, де були присутні представники від кожного класу. У цьому році була затверджено назву дитячої організації «Сузір'я», на урочистій загальношкільній лінійці учні познайомились із прапором, гербом, гімном школи. Очолює учнівське самоврядування командир школи Корня Н. та заступник командира Вахненко М. Продовжують працювати центри самоврядування: навчальний, дисципліни та порядку, суспільно-корисний, культурно-масовий, інформаційний.

Учні із задоволенням беруть участь у роботі учнівського самоврядування. А спонукає їх до дієвості конкурс «Клас року», який проводиться в школі щороку і став традицією. Цього року призові місця посіли класні колективи:

  • 4-а кл. -класний керівник Топольницька А.В.
  • 7-а кл. -класний керівник Шрам О.Л.
  • 7-6 кл. -класний керівник Мілова В.В.

Слід також відмітити класні колективи 4-6 кл. (класний керівник Сидоренко Н.М.), 5-а кл. (класний керівник Адабір Л.В.), 6-6 кл класний керівник Платонова Н.В., 5-6 кл. (класний керівник Битко А.І.), які протягом року посідали II , III місця в конкурсі.

В роботі самоврядування приймали активну участь такі учні: 5-а кл. Кавунова, Плигачов О., Мугельницька Т. 6-а кл. Карвацький С, Кузьменко А., Араме Н. 6-б кл. Бойко І., Ганув Д. 8-а кл. Сіліонова В., Олефіренко Ю., Плигачов Ж. 8-б кл. Малашевич О., Бушинська К., Лаврук Ж. 9-а кл. Луцький Д., Битко Д. 9-б кл. Велічутін Я., 11 кл. Корня Н., Вахненко М., Коров'якова А., Коробейко Н.

Найактивніших учнів та класні колективи було нагороджено на загальношкільніи лінійці грамотами.

Як висновок всі позитивні напрацювання та недоліки у виховному процесі будуть узагальнені і систематизовані при плануванні роботи учнівського самоврядування у наступному навчальному році та організації навчально-виховного процесу по школі в цілому.

В цілях підвищення рівня професійної компетентності педагогічних кадрів в школі є дієвим м/о класних керівників, що ділиться на 2 групи: м/о вчителів початкових класів та м/о класних керівників 5-11 класів.

В цьому році м/о класних керівників працювало над проблемою «Виховання людяності, гуманізму, доброзичливості, свідомої дисципліни учнів та культури спілкування».

Важливе і значне місце в системі м/о займали семінари творчого характеру та семінари-практикуми. На базі нашої школи було проведено РМК школу управлінської діяльності для заступників з виховної роботи, де вивчалася робота класного керівника (методична і виховна). Наш педагогічний колектив підготував і показав засідання м/о класних керівників у формі семінару - практикуму «Робота класного керівника з обдарованими учнями та розкриття творчих здібностей». Відкриту класну годину у 8-6 класі «Для чого цьому світу ти?» (класний керівник Царан Л.В.).

Робота м/о кл. керівників проводилась згідно плану, будувалась з урахуванням реалізації шкільних проблем, досягнення у педагогіці та психології та психології, інноваційних технологій. Через м/о здійснювалося ознайомлення з передовим педагогічним досвідом, методичною та дидактичною літературою, нормативними документами.

М/о в цьому році розглянули такі питання:

1. Аналіз виховної роботи за минулий рік.

  • Круглий стіл «Труднощі в роботі класного керівника»
  • Особливості превентивного виховання учнівської молоді у позакласній роботі.
  • Психологія спілкування в учнівському колективі.
  • Виховання людяності, гуманізму, свідомої дисципліни засобами етнопедагогіки.
  • Рекомендації щодо корекції рівня вихованості учнів.
  • Панорама методичних знахідок «Багатство ідей - у шкільну практику»
  • Банк ідей (пропозиції до плану роботи на наступний рік).

Входить в традицію проведення тематичних заходів на загально шкільних лінійках. Класними керівниками 1-4 класів були проведені відкриті тематичні лінійки та заходи:

2кл. До Дня гумору «Смійтесь на здоров'я», «У неділю на Великдень» (Поіцика К.В.)

З кл. «Шануймо Кобзаря» (Румак Л.О.), День зустрічі птахів, «Дзвони Чорнобиля»

4-а кл. «В здоровому тілі - здоровий дух», «Ніхто не забутий (Топольницька А.В,)

4-6 кл. «Прилітайте птахи до рідного краю», «Збережемо природу», «Матуся рідненька» (Сидоренко Н.М.).

5 -а кл. «Афганістан і біль , і пам'ять» (Адабір Л.В.)

5-6 кл. «Жінки в історії України» (Битко А.І.)

6-а кл. «Мова калинова» (Цимбаленко Н.В.)

6-6 кл. «Кобзар в нашому домі» (Платонова Н.В.)

7-6 кл. «Тих днів не померкне слава» (Мілова В.В.)

8-а кл. «Бережіть здоров'я змолоду» (Зідрашко Т.М.)

8-6 кл. «Чорнобиль - гірка пам'ять» (Царан Л.В.)

9-а кл. «День матері» (Талпа С.В.)

Аналізуючи проведені позакласні заходи можна сказати, що з кожним роком більшість позакласних заходів мають високий виховний зміст.

За зразок проведення відкритих виховних заходів можна взяти проведені виховні заходи класними керівниками 5-а класу Адабір Л.В., 6-б класу Платоновою Н.В., 7-б кл. Міловою В.В., 8-б класу Царан Л.В., які відзначалися кропіткою підготовкою та глибокою виховною метою.

М/о класних керівників слід більше приділяти уваги орієнтації підготовки до організації методичної роботи та плануванню. Керівнику м/о Адабір Л.В. продовжувати роботу над формуванням банку управлінської та навчально-методичної літератури по всім напрямкам виховної роботи школи.

Велику увагу в школі педагогічний колектив приділяє увагу пропаганді здорового способу життя. Педколективом розроблена програма «Здоров'я» були підготовлені відеоматеріали по здоровому способу життя. Класним керівником 4-6 класу Сидоренко Н.М. проведено відкрита година спілкування «Шкідливі звички», вчителем з основ здоров'я Битко А.І. - відкритий урок «Продукти харчування», родинне свято «Тато, мама і я - спортивна сім'я» ( кл. керівник Топольницька А.В., вчитель фізкультури Фещенко Ю.М.).

Психологом школи Маліченко О.О, проведено психологічний тренінг «Ми обираємо здоров'я» та міні-фестиваль «Здоров'ю скажемо - так, СНІДу - ні!»

Учні школи брали участь у районному конкурсі бігбордів «Врятуй своє життя, доки не пізно!»

З метою пропаганди здорового способу життя та запобігання дитячого травматизму в школі діють загони ЮІР та ДЮП. В цьому навчальному році на районному конкурсі - огляді команда ЮІР отримала II місце, команда ДЮП - четверте місце.

Спільно з адміністрацією школи та піклувальною радою все більш якісно налагоджується співпраця з батьківським комітетом класів.

Серйозної педагогічної й управлінської уваги вимагають діти, соціально-неадаптовані, учні, яким необхідна психолого-педагогічна допомога.

Психолого - діагностична робота

Відповідно до річного плану роботи школи у 2008 - 2009 н.р. та наказу № 16 від 08.10.2007р. « Про виконання заходів з подолання дитячої безпритульності та бездоглядності» проводилась профілактична робота з правопорушень серед учнів школи. З метою якісної організації НВП у навчальному закладі,тісного взаємозв'язку з батьківською громадськістю був створений єдиний колегіальний орган –Управлінська рада школи.

Відповідним наказом (№13 від 05.10.2007р.) Однією з сструктурних одиниць новоствореного органу є комісія громадського контролю за виховним процесом у школі.Її робота була спланована таким чином:

-рейди по громадських місцях;- відвідування неблагонадійних сімей; організація проведення лекцій щодо попередження правопорушень та пропаганди здорового способу життя.,відвідування виховних заходів;співпраця з органами місцевого самоврядування.. Завдяки тісній співпраці УР,педагогічного колективу,відділу освіти Первомайської РДА, роботу з учнями девіантної поведінки можна вважати задовільною(зменшилась кількість учнів,які стоять на в/ш обліку.

 
2005-2006
2007-2008
2008-2009
Кількість учнів які стоять на в/ш обл.
9
7
4

Основним в освітньому процесі є створення умов, сприятливих для зміцнення фізичного, морально-психічного здоров'я.

Цьому відповідають режим організації освітнього процесу, педагогічні умови здоров'єзберігаючі технології, організація роботи з охорони здоров'я дітей і охороні праці педагогів. Ведеться профілактична і консультаційна робота з забезпечення захисту прав дітей, профілактики бездоглядності і правопорушень.

Створюючи сприятливі умови для навчання і виховання, школа приділяє увагу організації харчування. У школі мається їдальня на 150 посадкових місць, а також необхідне технологічне устаткування. Усі необхідні вимоги до якості готування їжі, санітарному стану харчоблока, збереженню продуктів дотримуються. У школі охоплено організованим харчуванням учнів 276 учнів. Початкова школа харчується безкоштовно 136 дітей з пільговими категоріями , 140 учнів харчуються за батьківську плату.

Стан здоров'я учнів - ключовий показник ефективності освітньої процесу, реалізованої освітньою установою.

Динаміка захворюваності учнів , що навчаються (за останні роки) Захворювання 2008-2009 навчальний рік.

Під час навчально - виховного процесу,на жаль,наявні 3 випадки дитячого травматизму,інші травми - побутові

Відсутність різкої зміни динаміки погіршення здоров'я дітей визначає й обумовлює результативність цілісного освітнього процесу.

Величезну роль у навчально-виховному процесі відіграє матеріально-технічне оснащення школи. Колектив школи приділяє серйозну увагу цьому питанню.

За період 2008-2009років було зроблено наступне:

  1. Створена кімната краєзнавчого музею школи.
  2. Оновлений Веб-сайт школи
  3. Створений «зелений клас» на базі географічного майданчика.
  4. Зроблені внутрішні туалети та санітарно-гігієнічна кімната.
  5. Проведено поточні ремонти опалювальної системи та водомережі.
  6. Закінчені відновлювальні ремонтні роботи у більшості кабінетів.
  7. Розпочались роботи по відновленню ще одного внутрішнього туалету та зовнішні роботи на території школи.
  8. Закладений березовий сквер.
  9. Проведені бурильні роботи на території школи з метою забезпечення школи водою.
  10. Придбана комп»ютерна та музична техніка.
  11. Переобладнано освітлення у декількох кабінетах.

Хотів би відзначити роботу Управлінської ради школи, класні батьківські колективи, керівника фермерського господарства Довбню Ю.О., лісничого Врадіївського Держлісгоспу Шевченка М.В, які завжди були поряд зі мною, з педагогами школи при вирішенні багатьох питань, які виникали під час нашого шкільного життя.

Які пріоритетні завдання школи, в моєму баченні, на 2009 - 2010 навчальний рік?

Головне завдання:

  • забезпечення безперебійного навчально - виховного процесу в школі та охоплення всіх дітей шкільного віку навчаннямю
  • зміцнення гуманістичного середовища школи ,середовища спілкування,взаєморозуміння і пошани серед учителів та учнів;

Навчальна робота:

  • якісна організація профільного навчання (14-15слайди)
  • вдосконалення системи підготовки до ЗНО
  • підвищення результативності участі в предметних олімпіадах і конкурсі МАН на обласному рівні (призові місця)
  • підтримка і педагогічний супровід дітей з особливими здібностями та високим рівнем навченості.

Виховна та соціальна- психологічна робота:

  • забезпечення безумовного виконання всіх норм законодавства із захисту дітей пільгових категорій та інших учасників НВП;
  • створення і подальше згуртування класних колективів;
  • виховання дітей у дусі любові до України, нашого села, своєї родини;
  • запобігання правопорушень учнів, профілактична робота з правового виховання.

Методична робота:

  • розробка та впровадження рейтингової оцінки професійної діяльності вчителів на основі результатів роботи (моніторинг досягнень, участь у олімпіадах, МАЙ);
  • якісна робота МШМО та шкільного методоб'єднання класних керівників;
  • розробка та впровадження елементів комп'ютерних технологій до навчального процесу;
  • продовження оновлення методичної бази навчальних кабінетів;
  • забезпечення результативної участі у конкурсах професійної майстерності різного рівня;
  • вдосконалення навичок комп'ютерної грамотності. учителів

Господарча діяльність:

  • зміцнення матеріально-технічноїбази (придбання комп'ютера, факса, створення локальної шкільної мережі)
  • забезпечення школи водою(основне)
  • поточні ремонти приміщень школи та комунікаційних систем

Адміністративна діяльність:

  • стимулювання творчої ініціативи працівників школи;
  • згуртування колективу, створення команди;
  • забезпечення ефективної взаємодії і співпраці з батьками,продовження координувати діяльність новоствореної Управлінської ради школи;
  • втілення проекту інформатизації школи;
  • вдосконалення роботи з кадрами,створення комфортної психологічної обстановки в колективі
  • вироблення нових вимог до діяльності учителя,нова система оцінки його професійної діяльності
  • створення позитивного іміджу школи.

Суспільно-громадська діяльність:

  • організація тісного взаємозв'язку школи та церкви з метою виховання у підростаючого покоління високих моральних цінностей;
  • тісна співпраця з органами місцевого самоврядування;
  • продовження випуску газети»Лисогірчанка»
  • створення документального фільму про наше рідне село:»До витоків»

Закінчується навчальний рік, і я бажаю усім нам, педагогам, учням, батькам нових успіхів у всіляких проектах, що у нас буде дуже багато, приємних хвилин спілкування один з одним.

Я хочу подякувати педагогів школи, батьків і учнів за те, що, незважаючи на деякі труднощі, ви залишаєтеся відданими школі.

Якщо є мета, але за нею ніхто не йде, то про управління закладом годі й говорити.Тільки люди, об'єднані в команди, стаючи співавторами цілей, здатні втілити в плани реальність.

Шановні батьки! Ми дякуємо Вас за ту допомогу, турботу про школу, сподіваємося на продовження співробітництва і взаєморозуміння. А своїх учнів ми хотіли б бачити людьми, що вміють цінувати прекрасне і добре, здатними трудитися на благо своєї родини, своєї школи, людьми, що вміють йти до своєї мети.

Ми хочемо, щоб наші діти були конкурентоздатними, були так виховані й освічені, щоб змогли стати інтелектуальною елітою нашого села, області, країни. І я, як директор школи, з вами, шановні колеги та батьки, буду цього домагатися. Удачі нам усім!

 

 

 



  про школу | історія школи | наші учні | наші випускники | наші вчителі | новини | фотогалерея | гостьова книга
про школу історія школи наші учні наші випускники наші вчителі новини школи фотогалерея виховна робота методична скарбниця      адміністративна робота оголошення наш радіо відео тв головна сторінка карта сайту контактна інформація автор сайту друк сторінки тв відео радіо веб-камера оголошення інші ресурси головна сторінка карта сайту контактна інформація додаткова інформація друк сторінки про школу історія школи наші учні наші випускники наші вчителі новини школи фотогалерея привіти вчителям гостьова книга
     
 
 
Як ви відноситеся до запровадження зовнішнього незалежного оцінювання?










 
випадкове фото:


 
Используются технологии uCoz