¬иховна робота
 

 

”чн≥вське самовр¤дуванн¤

Ћисог≥рськоњ «ќЎ ≤-≤≤≤ ступен≥в є1

..... ”чн≥вське самовр¤дуванн¤ Ї орган≥зац≥Їю, що складаЇтьс¤ з людей, створена людьми ≥ дл¤ людей, а учн≥ Ї людьми!
..... Ќаше самовр¤дуванн¤ Ї самовр¤дуванн¤м учн≥вським. …ого твор¤ть вс≥ учн≥ школи ≥ т≥льки вони.

 

ѕринципи самовр¤дуванн¤

  • –озширенн¤ реальних прав та повноважень орган≥в самовр¤дуванн¤
  • —в≥дом≥сть, самод≥¤льн≥сть та активн≥сть учн≥в;
  • ƒоброзичлива вимога;
  • –егул¤рна почергова зм≥нн≥сть виборного активу;
  • ¬≥дпов≥дальн≥сть в≥ковим та ≥ндив≥дуальним особливост¤м учн≥в;
  •  онкретизац≥¤ колективних творчих справ.

 

як≥ завданн¤ вир≥шуЇ учн≥вське самовр¤дуванн¤:

  1. —при¤Ї навчальн≥й та творч≥й д≥¤льност≥ учн≥в.
  2. ‘ормуЇ особист≥сть з глибоко усв≥домленою громад¤нською позиц≥Їю.
  3. «абезпечуЇ комплексний виховний вплив на учн≥в шл¤хом њх залученн¤ до усв≥домленоњ ≥ систематичноњ участ≥ у вир≥шенн≥ важливих питань житт¤ класу та школи.
  4. ‘ормуЇ ≥н≥ц≥ативну, здатну приймати нестандартн≥ р≥шенн¤ особист≥сть.
  5. «абезпечуЇ захист прав ≥ ≥нтерес≥в учн≥в.
  6. —творюЇ широке поле можливостей дл¤ самореал≥зац≥њ школ¤р≥в в конкретних справах.
  7. ¬иховуЇ почутт¤ власноњ г≥дност≥, вчить дос¤гати ≥ндив≥дуальноњ та сусп≥льноњ мети.
  8. ¬≥двертаЇ д≥тей в≥д асоц≥альних форм повед≥нки.

√олова
..... - плануЇ ≥ веде збори –ади старшокласник≥в;
..... - розпод≥л¤Ї завданн¤ м≥ж членами –—;
..... - сп≥впрацюЇ з директором школи та оп≥куном —амовр¤дуванн¤;
..... - виконуЇ функц≥ю зв'¤зку м≥ж учн¤ми й адм≥н≥страц≥Їю школи, вчител¤ми, м≥сцевою громадою;
..... - в≥дпов≥даЇ за вихованн¤ наступник≥в Ц майбутн≥х кер≥вник≥в —амовр¤дуванн¤ у школ≥.
..... ™ Ћ≤ƒ≈–ќћ !
«аступник голови
..... - Ї правою рукою голови;
..... - за в≥дсутност≥ голови виконуЇ його обов'¤зки;
..... - очолюЇ важлив≥ ком≥с≥њ;
..... - допомагаЇ голов≥ виконувати його обов'¤зки.
—екретар
..... —екретар зосереджуЇ у своњх руках величезну владу.
..... - разом з головою опрацьовуЇ пор¤док збор≥в —амовр¤дуванн¤;
..... - перед зборами збираЇ ус≥ пропозиц≥њ, ¤к≥ маЇ розгл¤нути –ада;
..... - протоколюЇ збори;
..... - веде листуванн¤;
..... - збираЇ письмов≥ пропозиц≥њ учн≥в, що надход¤ть до самовр¤дуванн¤.
—карбник
..... —карбник докладно занотовуЇ ус≥ ф≥нансов≥ операц≥њ. —л≥дкуЇ за станом каси та обер≥гаЇ њњ в≥д ц≥лковитого випорожненн¤.
„лени –ади старшокласник≥в Ц це найактивн≥ш≥ учн≥ школи, вони
..... - керують роботою окремих ком≥с≥й;
..... - особисто в≥дпов≥дають за основн≥ напр¤мки роботи —амовр¤дуванн¤;
..... - працюють в ком≥с≥¤х –ади.
ќп≥кун Ц педагог орган≥затор
..... - виконуЇ функц≥њ радника самовр¤дуванн¤;
..... - допомагаЇ зрозум≥ти правила, що д≥ють у школ≥;
..... - допомагаЇ вести ф≥нансову документац≥ю, орган≥зовувати збори.
÷ентр Ђ«нанн¤ї
ћета та зм≥ст роботи:

  1. ÷ентр спри¤Ї п≥двищенню ≥нтересу учн≥в до знань, самоосв≥ти самовдосконаленн¤;
  2.  онтролюЇ р≥вень навчальних дос¤гнень учн≥в, орган≥зуЇ взаЇмодопомогу, консультпункти у класах;
  3. ƒопомагаЇ учн¤м у пошуково-досл≥дницьк≥й робот≥;
  4. «абезпечуЇ прост≥р дл¤ ≥н≥ц≥ативи, творчост≥, самод≥¤льност≥ учн≥в у навчально-п≥знавальн≥й д≥¤льност≥;
  5. «алучаЇ учн≥в до роботи у предметних гуртках;
  6. «аохочуЇ в≥дм≥нник≥в навчанн¤, актив≥ст≥в;
  7. ѕ≥дтримуЇ т≥сний зв'¤зок з б≥бл≥отекою, допомагаЇ у збереженн≥ та поновленн≥ б≥бл≥отечного фонду;
  8. ¬иступаЇ з клопотанн¤м перед педагог≥чною радою (адм≥н≥страц≥Їю) про заохоченн¤ чи покаранн¤ (ст¤гненн¤) щодо окремих учн≥в;
  9. ÷ентр заслуховуЇ зв≥ти в≥дпов≥дальних за навчанн¤ про р≥вень навчальних дос¤гнень 2 рази на семестр; зв≥туЇ, про свою роботу не р≥дше одного разу на р≥к.

÷ентр Ђƒозв≥лл¤ та культуриї
ћета та зм≥ст роботи:

  1. ќрган≥зац≥¤ зм≥стовного дозв≥лл¤ д≥тей ≥з урахуванн¤м њхн≥х ≥нтерес≥в.
  2. –озвиток ≥н≥ц≥ативи та творчих зд≥бностей д≥тей.
  3. «алученн¤ д≥тей до п≥дготовки та проведенн¤ спортивно-масових, культосв≥тн≥х, розважальних програм ≥ заход≥в

÷ентр Ђƒисципл≥ни та пор¤дкуї
ћета та зм≥ст роботи:

  1. ÷ентр допомагаЇ педагог≥чному колективу школи у вир≥шенн≥ питань дисципл≥ни, культури повед≥нки учн≥в на перервах, у њдальн≥, п≥д час спортивних та культурно-масових заход≥в;
  2. «д≥йснюЇ контроль за в≥дв≥дуванн¤м урок≥в учн¤ми школи, зовн≥шн≥м вигл¤дом учн≥в (охайн≥сть зач≥ски, на¤вн≥сть шк≥льноњ форми, зм≥нного взутт¤); дотриманн¤м сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних вимог до класного прим≥щенн¤ ≥ учн≥в; роботою старост класу;
  3. —кладаЇ граф≥к чергуванн¤ клас≥в по школ≥, виставл¤Ї оц≥нку черговому класу;
  4. ” раз≥ потреби на зас≥данн≥ центру розгл¤даЇтьс¤ питанн¤ дисципл≥ни окремих учн≥в (за поданн¤м класних збор≥в);
  5. ÷ентр маЇ право клопотати перед педагог≥чною радою про заохоченн¤ чи ст¤гненн¤ щодо окремих учн≥в

÷ентр Ђ—усп≥льно-корисних та добрих справї
ћета та зм≥ст роботи:

  1. ¬ихованн¤ в учн≥в працелюбност≥, дбайливого ставленн¤ до школи, њњ майна;
  2. «алученн¤ батьк≥в, вчител≥в, учн≥в школи до участ≥ в дн¤х добрих справ, м≥с¤чниках благоустрою територ≥њ, прим≥щень;
  3. “урбота про учн≥в, молодших за в≥ком, про людей похилого в≥ку, ≥нвал≥д≥в;
  4. јктивна участь у виготовленн≥ наочност≥ дл¤ навчальних каб≥нет≥в п≥д кер≥вництвом; вчител≥в - предметник≥в.


ѕрес-центр
ћета та зм≥ст роботи:

  1. ¬ивченн¤ громадськоњ думки учн≥в про житт¤ школи;
  2. ¬исв≥тленн¤ житт¤ школи на стор≥нках газети ЂЎк≥льний калейдоскопї, на стор≥нках районноњ, м≥ськоњ газет;
  3. –екламуванн¤ д≥¤льност≥ орган≥в учн≥вського самовр¤дуванн¤, дит¤чих пер≥одичних видань;
  4. ¬ипуск газет, присв¤чених знаменним ≥ пам'¤тним под≥¤м держави, школи, датам народного календар¤;
  5. ”часть у загальношк≥льних тематичних пол≥т≥нформац≥¤х, районному конкурс≥ Ђѕроба пераї
  про школу | ≥стор≥¤ школи | наш≥ учн≥ | наш≥ випускники | наш≥ вчител≥ | новини | фотогалере¤ | гостьова книга
про школу ≥стор≥¤ школи наш≥ учн≥ наш≥ випускники наш≥ вчител≥ новини школи фотогалере¤ виховна робота методична скарбниц¤      адм≥н≥стративна робота оголошенн¤ веб-камера рад≥о в≥део тв головна стор≥нка карта сайту контактна ≥нформац≥¤ автор сайту друк стор≥нки тв в≥део рад≥о веб-камера оголошенн¤ ≥нш≥ ресурси головна стор≥нка карта сайту контактна ≥нформац≥¤ додаткова ≥нформац≥¤ друк стор≥нки про школу ≥стор≥¤ школи наш≥ учн≥ наш≥ випускники наш≥ вчител≥ новини школи фотогалере¤ прив≥ти вчител¤м гостьова книга
     
 
 
як ви в≥дноситес¤ до запровадженн¤ зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤?










 
випадкове фото:


 
Используются технологии uCoz