ѕоложенн¤ про осв≥тн≥й округ Ђ—уз≥р'¤ї
 
 

ѕогоджено радою округу

в≥д 06.09 2009

ѕоложенн¤ про осв≥тн≥й округ Ђ—уз≥р'¤ї на баз≥ Ћисог≥рськоњ «ќЎ ≤-≤≤≤ ступен≥в є1

1. «агальн≥ положенн¤

1.1. ќсв≥тн≥й округ Ђ—уз≥р'¤ї  Ц добров≥льне об'Їднанн¤ загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в Ц Ћисог≥рськоњ «ќЎ ≤-≤≤≤ ступен≥в є1, Ћисог≥рськоњ «ќЎ ≤-≤≤ ступен≥в є3, “арас≥вського Ќ¬  -  створюЇтьс¤ дл¤ забезпеченн¤ осв≥тн≥х та культурно-осв≥тн≥х потреб громад¤н, ¤к≥ проживають в межах с≥л Ћиса √ора, “арас≥вка, Ћозоватка.

1.2. ќкруг у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤  онституц≥Їю ”крањни, «аконами ”крањни Ђѕро осв≥туї, Уѕро загальну середню осв≥туФ, ѕоложенн¤м про загальноосв≥тн≥й навчальний заклад, цим ѕоложенн¤м, ≥ншими нормативно-правовими документами, що регулюють д≥¤льн≥сть навчальних заклад≥в та установ.

1.3. ћетою створенн¤ ≥ д≥¤льност≥ округу Ї забезпеченн¤ учн¤м вище названих навчальних заклад≥в системи загальноњ середньоњ осв≥ти р≥вного доступу до ¤к≥сноњ загальноњ середньоњ, допрофес≥йноњ п≥дготовки, неперервноњ осв≥ти на територ≥њ обслуговуванн¤; координац≥¤ д≥¤льност≥ навчальних заклад≥в, що вход¤ть до округу (дал≥ Ц суб'Їкти округу), з питань реал≥зац≥њ законодавства в галуз≥ осв≥ти, ефективного використанн¤ кадрового потенц≥алу, навчально-методичноњ, матер≥ально-техн≥чноњ бази.

1.4. —уб'Їктами округу Ї:

  • загальноосв≥тн≥ навчальн≥ заклади - Ћисог≥рська «ќЎ ≤-≤≤≤ ст., Ћисог≥рська «ќЎ ≤-≤≤ ст., “арас≥вський Ќ¬ .

1.5. ќкруг не Ї юридичною особою. ”с≥ його суб'Їкти збер≥гають юридичну та ф≥нансову самост≥йн≥сть.

1.6. «авданн¤ми округу Ї:

  • забезпеченн¤ Їдиного осв≥тнього простору у межах округу;
  • рац≥ональне використанн¤ творчого потенц≥алу педагог≥чних прац≥вник≥в;
  • створенн¤ належних умов дл¤ навчанн¤ обдарованих учн≥в;
  • координац≥¤ навчально-виховного процесу у суб'Їктах округу;
  • забезпеченн¤ реал≥зац≥њ проф≥льного навчанн¤;
  • рац≥ональне використанн¤ навчально-методичноњ л≥тератури, матер≥ально-техн≥чноњ бази суб'Їкт≥в округу, њњ зм≥цненн¤ та модерн≥зац≥¤;
  • впровадженн¤ в навчально-виховний процес сучасних навчальних та виховних технолог≥й.

2. —творенн¤ округу

2.1. ќкруг створюЇтьс¤ на п≥дстав≥ установчоњ угоди про сп≥льну д≥¤льн≥сть м≥ж суб'Їктами округу, що укладаЇтьс¤ в≥дпов≥дно до законодавства.

2.2. ќпорним навчальним закладом Ї Ћисог≥рська «ќЎ ≤-≤≤≤ ст. ќпорний заклад визначений з урахуванн¤м:

  • потреби у забезпеченн≥ певних напр¤мк≥в спец≥ал≥зац≥њ, проф≥л≥в навчанн¤, з ¤ких в≥н надаЇ осв≥тн≥ послуги;
  • ефективного менеджменту та кадрового забезпеченн¤;
  • на¤вного стану матер≥ально-техн≥чноњ бази (у т. ч. комп'ютерного забезпеченн¤);
  • на¤вного фонду п≥дручник≥в, науково-методичноњ, художньоњ л≥тератури;
  • зручност≥ розташуванн¤ та на¤вност≥ в≥дпов≥дного транспортного забезпеченн¤.

2.3. ќпорний заклад забезпечуЇ:

  • почергове проведенн¤ на своњй баз≥ навчальних зан¤ть, що в≥дпов≥дають його спец≥ал≥зац≥њ, проф≥льному навчанню ≥ потребують техн≥чного та ≥ншого в≥дпов≥дного обладнанн¤, дл¤ учн≥в загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в округу;
  • проведенн¤ факультативних зан¤ть, спецкурс≥в дл¤ учн≥в базовоњ та старшоњ школи суб'Їкт≥в округу;
  • орган≥зац≥ю науково-методичноњ роботи з педагог≥чними кадрами;
  • культурно-просв≥тницьку роботу з батьк≥вською громадськ≥стю.

2.4. ќпорний заклад, окр≥м повноњ загальноњ середньоњ осв≥ти, в перспектив≥ буде надавати допрофес≥йну та профес≥йну п≥дготовку учн≥в.

2.5. ¬≥дд≥л осв≥ти ѕервомайськоњ райдержадм≥н≥страц≥њ проводить першочергове забезпеченн¤ опорних заклад≥в автобусом та комп'ютерною техн≥кою.

3. ќрган≥зац≥¤ навчально-виховного процесу в суб'Їктах округу

3.1. ќрган≥зац≥¤ навчально-виховного процесу в загальноосв≥тн≥х навчальних закладах округу визначаЇтьс¤ робочими навчальними планами, складеними на основ≥ типових навчальних план≥в.

3.2. «а поданн¤м ради округу, в≥дд≥л осв≥ти ѕервомайськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ може приймати р≥шенн¤ про перерозпод≥л годин у межах встановлених робочими навчальними планами суб'Їкт≥в округу.

4. –ада округу

4.1. –ада округу Ц колег≥альний орган, що узгоджуЇ д≥њ орган≥в виконавчоњ влади та м≥сцевого самовр¤дуванн¤ ≥ суб'Їкт≥в округу.

4.2. –ада округу створюЇтьс¤ з числа кер≥вник≥в вс≥х суб'Їкт≥в округу, представник≥в м≥сцевих орган≥в державноњ виконавчоњ влади та орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, громадськост≥.

4.3. «ас≥данн¤ ради округу в≥дбуваютьс¤ межах встановлених робочими навчальними планами суб'Їкт≥в округу.

4.4. «а потребою, але не р≥дше двох раз≥в на р≥к. ѓх р≥шенн¤ ф≥ксуютьс¤ у книгах протокол≥в зас≥дань. –≥шенн¤ приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю голос≥в за умови на¤вност≥ 2/3 загального складу ради.

4.5. –аду округу очолюЇ голова, ¤кого обираЇ рада округу на своЇму зас≥данн≥. √олова ради округу та його заступники працюють на громадських засадах.

4.6. –ада округу:

4.7. ¬носить та узгоджуЇ пропозиц≥њ щодо орган≥зац≥њ проф≥льного навчанн¤ у старш≥й школ≥ суб'Їкт≥в округу.

4.8. ¬носить в≥дд≥лу осв≥ти пропозиц≥њ щодо перерозпод≥лу навчальних годин вар≥ативноњ складовоњ робочих навчальних план≥в суб'Їкт≥в округу дл¤ забезпеченн¤ в них належного р≥вн¤ навчально-виховного процесу.

4.9.  оординуЇ роботу м≥жб≥бл≥отечного абонементу дл¤ тимчасового перерозпод≥лу б≥бл≥отечного фонду п≥дручник≥в, науково-методичноњ, художньоњ л≥тератури суб'Їкт≥в округу.

4.10. ≤нформуЇ громадськ≥сть про здобутки та проблеми д≥¤льност≥ округу через районн≥ методичн≥ каб≥нети та засоби масовоњ ≥нформац≥њ.

4.11. «д≥йснюЇ сп≥льно з районним методичним каб≥нетом :

  • орган≥зац≥ю навчально-методичного консультуванн¤ педагог≥чних, кер≥вних та ≥нших прац≥вник≥в навчальних заклад≥в округу;
  • координац≥ю д≥¤льност≥ методичних об'Їднань навчальних заклад≥в округу, створенн¤ м≥жшк≥льних методичних об'Їднань;
  • орган≥зац≥ю та методичне забезпеченн¤ д≥¤льност≥ психолог≥чноњ служби округу;
  • орган≥зац≥ю ≥ проведенн¤ представницьких педагог≥чних заход≥в: педагог≥чних виставок, творчих зв≥т≥в, конкурс≥в, методичних конференц≥й, педагог≥чних читань.

4.12. «д≥йснюЇ координац≥ю виховноњ роботи в окруз≥ щодо:

  • орган≥зац≥њ участ≥ д≥тей, учн≥в, вихованц≥в у гуртках, клубах, творчих об'Їднанн¤х, студ≥¤х, секц≥¤х суб'Їкт≥в округу;
  • використанн¤ можливостей суб'Їкт≥в округу дл¤ орган≥зац≥њ дозв≥лл¤ д≥тей, учн≥в, вихованц≥в та њх родин;
  • проведенн¤ клубноњ, ф≥зкультурно-оздоровчоњ та туристично-краЇзнавчоњ роботи з д≥тьми, учн¤ми, вихованц¤ми та њх родинами ≥з залученн¤м п≥дприЇмств, установ та орган≥зац≥й, що зд≥йснюють свою д≥¤льн≥сть на територ≥њ округу
  • орган≥зац≥њ правового вихованн¤ та проведенн¤ роботи з проф≥лактики шк≥дливих звичок.

4.13. ¬носить пропозиц≥њ щодо встановленн¤ надбавок до зароб≥тноњ плати кер≥вникам, педагог≥чним прац≥вникам опорних заклад≥в зг≥дно ≥снуючих нормативних документ≥в.

4.14. –ада округу вносить пропозиц≥њ до формуванн¤ бюджету, виход¤чи з перспектив комплексного розвитку рег≥ону, спри¤нн¤ пол≥пшенню демограф≥чноњ ситуац≥њ, пр≥оритет≥в ф≥нансового, матер≥ально-техн≥чного та кадрового забезпеченн¤ найб≥льш в≥ддалених населених пункт≥в, малих с≥л ≥ хутор≥в округу.

4.15.ќрганом громадського самовр¤дуванн¤ округу Ї загальн≥ збори його колективу, що скликаютьс¤ за потребою.

4.16. –ада округу зв≥туЇ про свою д≥¤льн≥сть перед батьками та громадськ≥стю.

5. ‘≥нансово-господарська д≥¤льн≥сть

5.1. ‘≥нансово-господарська д≥¤льн≥сть округу зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства: «акон≥в ”крањни Уѕро осв≥туФ, Уѕро бюджетну систему ”крањниФ, Уѕро власн≥стьФ, Уѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤Ф та нормативно-правових акт≥в, що врегульовують ф≥нансово-господарську д≥¤льн≥сть навчальних заклад≥в.

5.2. ”триманн¤ та розвиток суб'Їкт≥в округу зд≥йснюЇтьс¤ за рахунок кошт≥в њх засновник≥в (власник≥в), ≥нших джерел, не заборонених чинним законодавством.

5.3.  ошти суб'Їкт≥в округу використовуютьс¤ на д≥¤льн≥сть, передбачену њх статутами та установчою угодою про створенн¤ округу.

5.4. ‘≥нансуванн¤ суб'Їкт≥в округу зд≥йснюЇтьс¤ њх засновниками (власниками) або уповноваженими ними органами через ф≥нансуванн¤ навчальних заклад≥в, що Ї учасниками округу.

5.5. «асновники (власники) або уповноважен≥ ними органи мають право зд≥йснювати перерозпод≥л кошт≥в м≥ж суб'Їктами округу, що належать до њх власност≥ на п≥дстав≥ р≥шенн¤ –ади округу.

5.6. якщо суб'Їктами округу Ї навчальн≥ заклади й установи, що належать р≥зним власникам, то власники мають право зд≥йснювати ф≥нансуванн¤ њх д≥¤льност≥ через сп≥льн≥ ц≥льов≥ програми в≥дпов≥дно до установчоњ угоди чи окремих напр¤мк≥в.

 ер≥вники навчальних заклад≥в Ц учасник≥в осв≥тнього округу:

Ѕазалук ¬олодимир ќлекс≥йович

 алмазан Ћюдмила ќлекс≥њвна

Ѕайдалюк “ет¤на ¬олодимир≥вна

  про школу | ≥стор≥¤ школи | наш≥ учн≥ | наш≥ випускники | наш≥ вчител≥ | новини | фотогалере¤ | гостьова книга
про школу ≥стор≥¤ школи наш≥ учн≥ наш≥ випускники наш≥ вчител≥ новини школи фотогалере¤ виховна робота методична скарбниц¤      адм≥н≥стративна робота оголошенн¤ веб-камера рад≥о в≥део тв головна стор≥нка карта сайту контактна ≥нформац≥¤ автор сайту друк стор≥нки тв в≥део рад≥о веб-камера оголошенн¤ ≥нш≥ ресурси головна стор≥нка карта сайту контактна ≥нформац≥¤ додаткова ≥нформац≥¤ друк стор≥нки про школу ≥стор≥¤ школи наш≥ учн≥ наш≥ випускники наш≥ вчител≥ новини школи фотогалере¤ прив≥ти вчител¤м гостьова книга
     
 
 
як ви в≥дноситес¤ до запровадженн¤ зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤?










 
випадкове фото:


 
Используются технологии uCoz