—татут ”правл≥нськоњ –ади
| |||
“ипове положенн¤ ”правл≥нськоњ –ади школи 1. «агальн≥ положенн¤ 1.1. –ада загальноосв≥тнього закладу (дал≥ - –ада), що управл¤Ї, Ї колег≥альним органом управл≥нн¤ осв≥тньою установою, що реал≥зовуЇ принцип демократичного, державно-сусп≥льного характеру управл≥нн¤ осв≥тою. 1.2. ” своњй д≥¤льност≥ –ада керуЇтьс¤ онституц≥Їю ≥ обласним законодавством, правовими актами орган≥в виконавчоњ влади област≥ ≥ орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, —татутом загальноосв≥тньоњ установи, а також справжн≥м ѕоложенн¤м. ” раз≥ суперечност≥ м≥ж —татутом загальноосв≥тньоњ установи ≥ справжн≥м ѕоложенн¤м застосовуЇтьс¤ —татут загальноосв≥тньоњ установи. 1.3. ќсновними функц≥¤ми –ади Ї: 1.3.1. визначенн¤ основних напр¤м≥в (програми) розвитку, 1.3.2. спри¤нн¤ в реал≥зац≥њ ≥ захист≥ законних ≥нтерес≥в учасник≥в осв≥тнього процесу; 1.3.3. участь у визначенн≥ компоненту, осв≥тньоњ установи у склад≥ державноњ, що реал≥зовуЇтьс¤ ; осв≥тнього стандарту загальноњ осв≥ти, проф≥л≥в навчанн¤, системи оц≥нки знань, що навчаютьс¤ при пром≥жн≥й атестац≥њ ≥ ≥нших складових осв≥тнього процесу; 1.3.4. спри¤нн¤ в створенн≥ оптимальних умов дл¤ : зд≥йсненн¤ осв≥тнього процесу ≥ форм його орган≥зац≥њ в загальноосв≥тн≥й установ≥, в п≥двищенн≥ ¤кост≥ осв≥ти, в ¤кнайповн≥шому задоволенн≥ осв≥тн≥х потреб населенн¤; 1.3.5. громадський контроль рац≥онального використанн¤ бютжетних кошт≥в, що вид≥л¤ютьс¤ установ≥, в≥д власноњ д≥¤льност≥ закладу ≥ привернутих засоб≥в з позабюджетних джерел, забезпеченн¤ прозорост≥ ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥; 1.3.6. взаЇмозв'¤зок ≥з засновником у формуванн≥ орган≥в управл≥нн¤ загальноосв≥тньою установою, в п≥дбор≥ кандидатур ≥ в зам≥щенн≥ посади кер≥вника загальноосв≥тньоњ установи, зд≥йсненн¤ сусп≥льного контролю за його д≥¤льн≥стю; 1.3.7. спри¤нн¤ реал≥зац≥њ м≥с≥њ осв≥тньоњ установи, направленоњ на розвиток соц≥ального - партнерств а м≥ж учасниками осв≥тнього процесу ≥ представниками м≥сцевого сп≥втовариства. 2. –ада зд≥йснюЇ наступн≥ повноваженн¤: 2.1. приймаЇ —татут загальноосв≥тньоњ установи, зм≥ни ≥ доповненн¤ до нього з подальшим поданн¤м «асновников≥ дл¤ затвердженн¤ ≥ реЇстрац≥њ; 2.2. затверджуЇ компонент осв≥тньоњ установи державного осв≥тнього стандарту загальноњ осв≥ти, проф≥л≥ навчанн¤ (за поданн¤м кер≥вника осв≥тньоњ установи п≥сл¤ схваленн¤ педагог≥чною радою загальноосв≥тньоњ установи); 2.3. затверджуЇ програму розвитку закладу (за поданн¤м кер≥вника загальноосв≥тньоњ установи); вид≥л¤Ї представник≥в з числа, член≥в –ади (що не Ї прац≥вниками або учн¤ми загальноосв≥тньоњ установи) до складу експертних ком≥с≥й з л≥цензувань ≥ атестац≥њ даноњ 2.4. затверджуЇ наступн≥ локальн≥ акти загальноосв≥тньоњ установи, передбачен≥ його ”ставом:
2.5. погоджуЇ виб≥р п≥дручник≥в з числа рекомендованих (допущених) 2.6. ухвалюЇ р≥шенн¤ про залишенн¤ учн≥в на повторний курс; 2.10. розгл¤даЇ скарги ≥ за¤ви учн≥в, батьк≥в (законних представник≥в) на д≥њ педагог≥чного, адм≥н≥стративного, техн≥чного персоналу навчального закладу, зд≥йснюЇ захист прав учасник≥в осв≥тнього процесу; 2.7. спри¤Ї залученню позабюджетних засоб≥в дл¤ забезпеченн¤ д≥¤льност≥ ≥ розвитку загальноосв≥тнього закладу, визначаЇ напр¤ми ≥ пор¤док њх витрачанн¤; 2.8. затверджуЇ за поданн¤м кер≥вника загальноосв≥тнього 2.9. погоджуЇ здачу в оренду загальноосв≥тн≥м закладом закр≥плених за ним об'Їкт ≥ в власност≥; 2.10. затверджуЇ зв≥т кер≥вника загальноосв≥тньоњ установи за п≥дсумками навчального ≥ ф≥нансового року; 2.11. зд≥йснюЇ контроль за дотриманн¤м здорових ≥ безпечних умов навчанн¤ ≥ вихованн¤ в загальноосв≥тн≥й установ≥; 2.12. клопоче, за на¤вност≥ п≥дстав, перед кер≥вником загальноосв≥тнього закладу про роз≥рванн¤ трудового договору з педагог≥чними прац≥вниками ; 2.13. клопоче, за на¤вност≥ п≥дстав, перед «асновником про 2.14. представл¤Ї «асновников≥ ≥ громадськост≥ щор≥чний зв≥т загальноосв≥тнього закладу за п≥дсумками навчального ≥ ф≥нансового року. 2.15. погоджуЇ встановленн¤ ≥ в≥дм≥ну доплат, надбавок ≥ ≥нших стимулюючих виплат прац≥вникам загальноосв≥тнього закладу. 3. ѕрава ≥ в≥дпов≥дальн≥сть члена –ади. 3.1. „лен –ади маЇ право: 3.1.1. Ѕрати участь в обговоренн≥ ≥ ухваленн≥ р≥шень –ади, висловлювати 3.1.2. «апрошувати ≥ отримувати в≥д кер≥вництва загальноосв≥тньоњ 3.1.3. Ѕути присутн≥м на зас≥данн≥ педагог≥чноњ ради, орган≥в 3.1.4. ѕредставл¤ти –аду у склад≥ експертних ком≥с≥й з л≥цензуванн¤ ≥ 3.1.5. ƒостроково вийти з≥ складу –ади шл¤хом подач≥ письмового пов≥домленн¤ √олов≥ –ади. 3.2. „лен –ади зобов'¤заний брати активну участь в д≥¤льност≥ –ади. 3.3. „лен –ади може бути виведений з складу –ади у випадках: пропуску б≥льше двох зас≥дань –ади без поважноњ причини, зд≥йсненн¤ аморальноњ провини, несум≥сноњ з членством в –ад≥ , зд≥йсненн¤ протиправних д≥й, несум≥сних з членством в –ад≥, ¤кщо провина в њх зд≥йсненн≥ встановлена ухвалою суду або органу (посадовоњ особи), що набула чинност≥ , уповноваженого розгл¤дати справи про адм≥н≥стративн≥ правопорушенн¤. 3.4. «асновник загальноосв≥тньоњ установи маЇ право розпустити –аду, ¬ир≥шенн¤ засновника про розпуск –ади може бути оскаржено в суд≥. 4. ом≥с≥њ –ади. 4.1. ƒл¤ п≥дготовки матер≥ал≥в до зас≥дань –ади ≥ виробленн¤ проект≥в ухвал, а також дл¤ т≥сн≥шого зв'¤зку з д≥¤льн≥стю загальноосв≥тнього закладу –ада може створювати пост≥йн≥ ≥ тимчасов≥ ком≥с≥њ. 4.2. ѕост≥йн≥ ком≥с≥њ створюютьс¤ за основними напр¤мками д≥¤льност≥ –ади, можуть включати в се бе член≥в ради ≥ запрошених з правом дорадчого голосу або з правом вир≥шального голосу. 4.3. “имчасов≥ ком≥с≥њ створюютьс¤ дл¤ опрацьовуванн¤ окремих питань д≥¤льност≥ школи, що вход¤ть в компетенц≥ю –ади 4.4. ѕропозиц≥њ ком≥с≥й нос¤ть рекомендац≥йний характер. –ада призначаЇ з числа член≥в –ади голову ком≥с≥њ, њњ перспективний план роботи, список член≥в ком≥с≥њ. ¬ ход≥ кожного зас≥данн¤ складаЇтьс¤ протокол зас≥данн¤ –ади ( не п≥зн≥ше 5 дн≥в п≥сл¤ њњ проведенн¤). ” протокол≥ зас≥данн¤ –ади вказуютьс¤:
ѕротокол зас≥данн¤ –ади п≥дписуЇтьс¤ секретарем ≥ головуючим на зас≥данн≥ –ади, ¤к≥ несуть в≥дпов≥дальн≥сть за правильн≥сть складанн¤ протоколу. ќсоби, що беруть участь в зас≥данн≥ –ади, мають право ознайомитис¤ з протоколом ≥, за на¤вност≥ зауважень, подати њх у письмов≥й форм≥ на ≥м' ¤ √олови –ади. ѕри цьому зауваженн¤ щодо протоколу п≥дл¤гають збер≥ганню разом з останн≥м. ¬ир≥шенн¤ ≥ протоколи зас≥дань –ади включаютьс¤ в номенклатуру справ загальноосв≥тнього закладу ≥ доступн≥ дл¤ ознайомленн¤ будь-¤ким особам, що мають право бути вибраними в члени –ади (батькам, учн¤м, прац≥вникам загальноосв≥тньоњ установи ). ¬с≥ внесен≥ до протоколу зм≥ни, доповненн¤, виправленн¤ повинн≥ бути обумовлен≥ ≥ засв≥дчен≥ п≥дписами секретар¤ ≥ головою на зас≥данн≥ –ади. 4.5. „лени –ади працюють на громадських засадах. «агальноосв≥тн≥й заклад маЇ право компенсувати членам –ади витрати, безпосередньо пов'¤зан≥ з участю в робот≥ –ади, виключно ≥з засоб≥в, отриманих загальноосв≥тньою установою за рахунок статутноњ д≥¤льност≥, що приносить доходи, ≥ з позабюджетних джерел. 4.6. ќрган≥зац≥йно-техн≥чне забезпеченн¤ зас≥дань –ади, п≥дготовка анал≥тичних, дов≥дкових ≥ ≥нших матер≥ал≥в до зас≥дань –ади покладаЇтьс¤ на кер≥вництво загальноосв≥тнього навчального закладу. 5. ќрган≥зац≥¤ роботи –ади 5.1. «ас≥данн¤ –ади проводитьс¤ за м≥рою необх≥дност≥, але не р≥дше 1 разу на м≥с¤ць, а також за ≥н≥ц≥ативою голови, кер≥вника осв≥тнього закладу, представника засновника при к≥лькост≥ член≥в ради (25%) ƒата, час, пор¤док денний зас≥данн¤ –ади, а також необх≥дн≥ матер≥али довод¤тьс¤ до в≥дома член≥в –ади не п≥зн≥ше, н≥ж за 3 дн≥ до зас≥данн¤ –ади. —екретар –ади маЇ не менше одного приймального дн¤ на тиждень, голова –ади - один приймальний день не р≥дше, н≥ж 1 раз на м≥с¤ць. 5.2. –≥шенн¤ –ади вважаютьс¤ правом≥рними, ¤кщо на зас≥данн≥ –ади Ќа запрошенн¤ члена –ади в зас≥данн≥ з правом дорадчого голосу можуть поважноњ причини учн≥в, його батьк≥в (законних представник≥в) не позбавл¤Ї –аду можливост≥ ухвалити р≥шенн¤ . 5.3. ожен член –ади волод≥Ї одним голосом. ” раз≥ р≥вност≥ голос≥в 5.4. ¬ир≥шенн¤ ”правл≥нськоњ –ади вважаютьс¤ правом≥рними, ¤кщо на
« ≥нших питань своЇњ компетенц≥њ р≥шенн¤ ”правл≥нською –адою приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю голос≥в в≥д числа присутн≥х на зас≥данн≥ ≥ оформлюютьс¤ у вигл¤д≥ р≥шень. | |||
про школу | ≥стор≥¤ школи | наш≥ учн≥ | наш≥ випускники | наш≥ вчител≥ | новини | фотогалере¤ | гостьова книга |
як ви в≥дноситес¤ до запровадженн¤ зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤? |
випадкове фото: |