Урок
 

Тема: Подорожуючи США

Мета: організація діалогічного та монологічного мовлення з теми з використанням рольових ігор; шляхом створення на уроці обстановки сприятливого психологічного клімату стимулювати мовно-розумову активність учнів; розвивати їх мовну реакцію, оперативну пам'ять, культуру спілкування англійською мовою; сприяння розвитку навичок читання, аудіювання, говоріння.
..... Обладнання: підручник, прапори України й США, звуковий лист «Вашингтон», карта США, схеми-опори для активізації вивчених тем.
Хід уроку

1.Етап організації.

..... Позитивна установка на роботу;створення емоційно-позитивного настрою.Good morning, pupils. I am glad to see you again .You see I am in good mood. Can you guess why? You are quite right. I am in good mood because it is spring now, the weather is fine, I feel well and I like English lessons and it's pleasant for me to meet you. And what about you ? Do you like spring? What do you like to do in spring? What is the weather like in spring?

2.Етап визначення мети.

..... Визначення спільно з учнями особистісно значущих цілей подальшої діяльності на уроці; визначення показників досягнення поставлених цілей. We'll develop all four main skills: listening, speaking, reading, writing. We'll get into groups-team work today at our lesson.

3 Етап проектування.

..... Введення та опрацювання лексичних одиниць методом наочності (за картою).
1) Listen and repeat. Ex .1 p .156.
2) Arrange the words in pairs of antonyms
..... South ____________ short
..... Lowlands _________ East
..... to separate ________ undeveloped
..... suitable ___________ to join
..... long _____________. North
..... developed _________ highlands
..... West _____________ unsuitable
3) Arrange the words in pairs of synonyms.
..... Region ____________ to fall into
..... to compose ________. to divide
..... to flow into _________ to make up
..... highlands __________. chief
..... main ______________ hills
..... unsuitable __________ area
..... to separate _________ uncomfortable
4) Make up sentences.
..... Kiev ______________ the Thames
..... London _ is situated on __ the Dnieper
..... Washington ______.__ the Potomac
..... Glasgow ___________ the Clyde

4.Етап організації виконання плану діяльності.

1.Контроль домашнього завдання.
..... Ситуація. Американські школярі приїхали, щоб познайомитися з нашою країною і розповісти нам про свою країну. Ви американський школяр. Розкажіть про США. Використовуйте карту США. 2.Складіть діалог. Розпитайте загальні відомості про США та розкажіть про Україну.
3.Прослухайте звуковий лист «Washington».
- Pre-listening activity.
Do you know what kind of place is the capital city ? Have you ever been to Washington?
Let's listen to the text and learn something about it.
-While-listening activity.
Try to remember the historic sights of the American capital.
- Post-listening activities.
- Перекажіть українською все, що запам'ятали.
- Дайте відповіді на запитання.
What is Washington?
Where do members of Congress meet?
How many rooms are in the Capitol?
What is on the top of this huge building?
What can you see in and around the Capitol?
What monument is made of white marble?
What can you see from the top of the monument?
What does Lincoln Memorial look like?
Перекажіть текст англійською.
3.Reading.
a) Пошук. Самостійна робота зі словником (випишіть та перекладіть виділені слова). Ex. 2 p. 156.
b) Read the text and say what these numbers refer to: 161, 200, one million, 540.
c) Work in pairs. Take turns to ask and answer the questions. Ex .3 p .156. Take turns to talk about the photos. Ex .4 p.156 , 157.
4. Speaking. Join into groups, please. Let's play a guessing game. Say one, two or three Sentences about the historic sights of the American capital . The others must guess what Place it is. Use the example of Ex. 5 p. 157.

5.Контрольно-оцінювальний етап.

-Виставлення оцінок та обговорення результатів роботи на уроці.
Найцікавіше, найоригінальніше, несподіване.

Домашнє завдання

1.Ex. 3. p. 156. (відповісти на запитання письмово).
2.Описати визначні місця Американської столиці Ex. 4 p.157.
3.Спланувати чотириденну поїздку до Вашингтону. Вказати які місця ви збираєтесь відвідати.

 

 


 

 

 



  про школу | історія школи | наші учні | наші випускники | наші вчителі | новини | фотогалерея | гостьова книга
про школу історія школи наші учні наші випускники наші вчителі новини школи фотогалерея виховна робота методична скарбниця      адміністративна робота оголошення веб-камера радіо відео тв головна сторінка карта сайту контактна інформація автор сайту друк сторінки тв відео радіо веб-камера оголошення інші ресурси головна сторінка карта сайту контактна інформація додаткова інформація друк сторінки про школу історія школи наші учні наші випускники наші вчителі новини школи фотогалерея привіти вчителям гостьова книга
 
 
Як ви відноситеся до запровадження зовнішнього незалежного оцінювання?










 
випадкове фото:


 
Используются технологии uCoz