ѕоложенн¤ про осв≥тн≥й округ Ђ—уз≥р'¤ї
| |||
ѕогоджено радою округу в≥д 06.09 2009 ѕоложенн¤ про осв≥тн≥й округ Ђ—уз≥р'¤ї на баз≥ Ћисог≥рськоњ «ќЎ ≤-≤≤≤ ступен≥в є1 1. «агальн≥ положенн¤ 1.1. ќсв≥тн≥й округ Ђ—уз≥р'¤ї Ц добров≥льне об'Їднанн¤ загальноосв≥тн≥х навчальних заклад≥в Ц Ћисог≥рськоњ «ќЎ ≤-≤≤≤ ступен≥в є1, Ћисог≥рськоњ «ќЎ ≤-≤≤ ступен≥в є3, “арас≥вського Ќ¬ - створюЇтьс¤ дл¤ забезпеченн¤ осв≥тн≥х та культурно-осв≥тн≥х потреб громад¤н, ¤к≥ проживають в межах с≥л Ћиса √ора, “арас≥вка, Ћозоватка. 1.2. ќкруг у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤ онституц≥Їю ”крањни, «аконами ”крањни Ђѕро осв≥туї, Уѕро загальну середню осв≥туФ, ѕоложенн¤м про загальноосв≥тн≥й навчальний заклад, цим ѕоложенн¤м, ≥ншими нормативно-правовими документами, що регулюють д≥¤льн≥сть навчальних заклад≥в та установ. 1.3. ћетою створенн¤ ≥ д≥¤льност≥ округу Ї забезпеченн¤ учн¤м вище названих навчальних заклад≥в системи загальноњ середньоњ осв≥ти р≥вного доступу до ¤к≥сноњ загальноњ середньоњ, допрофес≥йноњ п≥дготовки, неперервноњ осв≥ти на територ≥њ обслуговуванн¤; координац≥¤ д≥¤льност≥ навчальних заклад≥в, що вход¤ть до округу (дал≥ Ц суб'Їкти округу), з питань реал≥зац≥њ законодавства в галуз≥ осв≥ти, ефективного використанн¤ кадрового потенц≥алу, навчально-методичноњ, матер≥ально-техн≥чноњ бази. 1.4. —уб'Їктами округу Ї:
1.5. ќкруг не Ї юридичною особою. ”с≥ його суб'Їкти збер≥гають юридичну та ф≥нансову самост≥йн≥сть. 1.6. «авданн¤ми округу Ї:
2. —творенн¤ округу2.1. ќкруг створюЇтьс¤ на п≥дстав≥ установчоњ угоди про сп≥льну д≥¤льн≥сть м≥ж суб'Їктами округу, що укладаЇтьс¤ в≥дпов≥дно до законодавства. 2.2. ќпорним навчальним закладом Ї Ћисог≥рська «ќЎ ≤-≤≤≤ ст. ќпорний заклад визначений з урахуванн¤м:
2.3. ќпорний заклад забезпечуЇ:
2.4. ќпорний заклад, окр≥м повноњ загальноњ середньоњ осв≥ти, в перспектив≥ буде надавати допрофес≥йну та профес≥йну п≥дготовку учн≥в. 2.5. ¬≥дд≥л осв≥ти ѕервомайськоњ райдержадм≥н≥страц≥њ проводить першочергове забезпеченн¤ опорних заклад≥в автобусом та комп'ютерною техн≥кою. 3. ќрган≥зац≥¤ навчально-виховного процесу в суб'Їктах округу 3.1. ќрган≥зац≥¤ навчально-виховного процесу в загальноосв≥тн≥х навчальних закладах округу визначаЇтьс¤ робочими навчальними планами, складеними на основ≥ типових навчальних план≥в. 3.2. «а поданн¤м ради округу, в≥дд≥л осв≥ти ѕервомайськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ може приймати р≥шенн¤ про перерозпод≥л годин у межах встановлених робочими навчальними планами суб'Їкт≥в округу. 4. –ада округу 4.1. –ада округу Ц колег≥альний орган, що узгоджуЇ д≥њ орган≥в виконавчоњ влади та м≥сцевого самовр¤дуванн¤ ≥ суб'Їкт≥в округу. 4.2. –ада округу створюЇтьс¤ з числа кер≥вник≥в вс≥х суб'Їкт≥в округу, представник≥в м≥сцевих орган≥в державноњ виконавчоњ влади та орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, громадськост≥. 4.3. «ас≥данн¤ ради округу в≥дбуваютьс¤ межах встановлених робочими навчальними планами суб'Їкт≥в округу. 4.4. «а потребою, але не р≥дше двох раз≥в на р≥к. ѓх р≥шенн¤ ф≥ксуютьс¤ у книгах протокол≥в зас≥дань. –≥шенн¤ приймаютьс¤ простою б≥льш≥стю голос≥в за умови на¤вност≥ 2/3 загального складу ради. 4.5. –аду округу очолюЇ голова, ¤кого обираЇ рада округу на своЇму зас≥данн≥. √олова ради округу та його заступники працюють на громадських засадах. 4.6. –ада округу: 4.7. ¬носить та узгоджуЇ пропозиц≥њ щодо орган≥зац≥њ проф≥льного навчанн¤ у старш≥й школ≥ суб'Їкт≥в округу. 4.8. ¬носить в≥дд≥лу осв≥ти пропозиц≥њ щодо перерозпод≥лу навчальних годин вар≥ативноњ складовоњ робочих навчальних план≥в суб'Їкт≥в округу дл¤ забезпеченн¤ в них належного р≥вн¤ навчально-виховного процесу. 4.9. оординуЇ роботу м≥жб≥бл≥отечного абонементу дл¤ тимчасового перерозпод≥лу б≥бл≥отечного фонду п≥дручник≥в, науково-методичноњ, художньоњ л≥тератури суб'Їкт≥в округу. 4.10. ≤нформуЇ громадськ≥сть про здобутки та проблеми д≥¤льност≥ округу через районн≥ методичн≥ каб≥нети та засоби масовоњ ≥нформац≥њ. 4.11. «д≥йснюЇ сп≥льно з районним методичним каб≥нетом :
4.12. «д≥йснюЇ координац≥ю виховноњ роботи в окруз≥ щодо:
4.13. ¬носить пропозиц≥њ щодо встановленн¤ надбавок до зароб≥тноњ плати кер≥вникам, педагог≥чним прац≥вникам опорних заклад≥в зг≥дно ≥снуючих нормативних документ≥в. 4.14. –ада округу вносить пропозиц≥њ до формуванн¤ бюджету, виход¤чи з перспектив комплексного розвитку рег≥ону, спри¤нн¤ пол≥пшенню демограф≥чноњ ситуац≥њ, пр≥оритет≥в ф≥нансового, матер≥ально-техн≥чного та кадрового забезпеченн¤ найб≥льш в≥ддалених населених пункт≥в, малих с≥л ≥ хутор≥в округу. 4.15.ќрганом громадського самовр¤дуванн¤ округу Ї загальн≥ збори його колективу, що скликаютьс¤ за потребою. 4.16. –ада округу зв≥туЇ про свою д≥¤льн≥сть перед батьками та громадськ≥стю. 5. ‘≥нансово-господарська д≥¤льн≥сть 5.1. ‘≥нансово-господарська д≥¤льн≥сть округу зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства: «акон≥в ”крањни Уѕро осв≥туФ, Уѕро бюджетну систему ”крањниФ, Уѕро власн≥стьФ, Уѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤Ф та нормативно-правових акт≥в, що врегульовують ф≥нансово-господарську д≥¤льн≥сть навчальних заклад≥в. 5.2. ”триманн¤ та розвиток суб'Їкт≥в округу зд≥йснюЇтьс¤ за рахунок кошт≥в њх засновник≥в (власник≥в), ≥нших джерел, не заборонених чинним законодавством. 5.3. ошти суб'Їкт≥в округу використовуютьс¤ на д≥¤льн≥сть, передбачену њх статутами та установчою угодою про створенн¤ округу. 5.4. ‘≥нансуванн¤ суб'Їкт≥в округу зд≥йснюЇтьс¤ њх засновниками (власниками) або уповноваженими ними органами через ф≥нансуванн¤ навчальних заклад≥в, що Ї учасниками округу. 5.5. «асновники (власники) або уповноважен≥ ними органи мають право зд≥йснювати перерозпод≥л кошт≥в м≥ж суб'Їктами округу, що належать до њх власност≥ на п≥дстав≥ р≥шенн¤ –ади округу. 5.6. якщо суб'Їктами округу Ї навчальн≥ заклади й установи, що належать р≥зним власникам, то власники мають право зд≥йснювати ф≥нансуванн¤ њх д≥¤льност≥ через сп≥льн≥ ц≥льов≥ програми в≥дпов≥дно до установчоњ угоди чи окремих напр¤мк≥в. ер≥вники навчальних заклад≥в Ц учасник≥в осв≥тнього округу: Ѕазалук ¬олодимир ќлекс≥йович алмазан Ћюдмила ќлекс≥њвна Ѕайдалюк “ет¤на ¬олодимир≥вна | |||
про школу | ≥стор≥¤ школи | наш≥ учн≥ | наш≥ випускники | наш≥ вчител≥ | новини | фотогалере¤ | гостьова книга |
як ви в≥дноситес¤ до запровадженн¤ зовн≥шнього незалежного оц≥нюванн¤? |
випадкове фото: |